HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Monday, April 12, 2010

Report Polis dan Demontrasi Aman

Membantah APCO Worldwide dan hubungannya dengan Kerajaan Malaysia pimpinan UMNO dan Barisan nasional yang meletakkan keselamatan serta kedaulatan negara terancam .

Tindakan semasa :

1. Laporan Polis akan dibuat oleh Pemuda Pakatan Rakyat di setiap Ibu Pejabat Kontijen Polis negeri - negeri seluruh negara pada hari Rabu [14 April 2010]

2. Himpunan Aman membantah APCO di Malaysia akan dipimpin oleh Pemuda Pakatan Rakyat sejurus selesai solat Jumaat [ 16 April 2010 ] di Masjid Negeri masing - masing di seluruh negara .

Semoga negara kita selamat dari anasir - anasir zionis yang merosakkan negara serta kedaulatannya dan mengancam pula keselamatan rakyat .

Selamat berjuang . Allahu Akbar !

4 comments:

Che Mohd Nur Yusran Bin Che Mohd Norodi said...

Salam, saya bersetuju kita menentang hubungan msia dgn apco. Namun bgtu, adakah bermakna negara kita sudah mula dimasuki dan mula dikuasai oleh gerakan Freemason dan Illuminati? Saya harap PAS memberi tumpuan terhadap gerakan Freemason dan Illuminati di msia. Bimbang juga, klu perubahan landskap politik negara kerana hasil konspirasi oleh freemason dan illuminati.

Anonymous said...

http://promahasiswausm.wordpress.com/2008/10/27/halliburton-yahudi-zionis-di-johor-mahasiswa-digesa-peka/

Ummu Hurairah said...

Assalamualaikum Ustaz. Saya mengenali blog ustaz melalui rkn. saya kurang fhm dgn post ni..apakah sbnrnya APCO worldwide dan knp ianya mengancam keselamatan negara seperti yg ustaz katakan? saya cuba mng'google' APCO, tp apa yg sy dpt, mereka ni satu organisasi ye..? sy x fhm sgt apa tujuan mereka, tp nmpk mcm mereka ni bnyk aktiviti, antaranya mnjadi penghubung antara negara2 secara global, komunikasi dll. ada juga terlibat dlm bisnes. kesimpulannya mrk mcm bdn konsultansi je. tp apa kaitan mereka dgn gmbr yg ustaz paparkan sekali? mohon penjelasan ustaz. nota: maaf jika sy trlalu bnyk bertanya..:)ini link APCO http://www.apcoworldwide.com/content/aboutapco/corporate_leadership.aspx

Anonymous said...

baca isu APCO di blog ahli parlimen Titiwangsa Dr Lo' Lo' :: http://docpearl.blogspot.com/2010/04/pendedahan-apco-melampaui-polemik-1.html

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive