HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Friday, May 1, 2009

Lagi Iktibar dari Angin

Sahabat yang dikasihi sekelian , marilah sebentar kita merenung sejenak untuk mengembalikan kesegaran iman dan menenangkan jiwa yang resah .

Lihat beberapa gambar yang sempat di rakam oleh Al Fadhil ustaz Yusuf Embong [ Timbalan Pesuruhjaya PAS Pahang ] pagi ini dalam kesempatan ziarah beliau ke balok .

Juga tazkirah yang perlu dihayati dan direnungi oleh setiap insan agar apa yang berlaku memberi keinsafan kepada kita agar semakin taqarrub. Sila klik dibawah untuk dapatkan link yang dimaksudkan :

3 comments:

fajridil adha said...

semoga iman semakin subur di hati yang suci :) [my blog]

Ir_Qutb said...

salam ustaz,maaf coment ni tak der berkaitan artikel . ana nak minta tolong pada ustaz untuk memberi sugestion yang terbaik dalam menghadapi pemasalahan yang amat ketara di universiti skrang ini , terutama di bilik kuliyah..tentang pemakaian student yang merunsingkan jiwa ana,pakaian yang mirip kepada 90% terdedah.pekara ni ketara., ada kaedah dan uslub dakwah yang terbaik , yang mungkin ada yang dianjurkan oleh rasullulah..untuk kami..merubah jiwa2 kumpulan yang macam ini. ada jugak dari kumpulan ini, yang dulunya dari sekolah agama , tetapi tewas juga dengan situasi.,,-kami adalah juga dari pemimpin kolej kediaman..pelajar dan pemegang amanah persatuan islam - hrap ustaz dapat respon dan email pada ana..syukran .

Ir_Qutb said...

email ana : qaululqutb@gmail.com

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive