HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Tuesday, August 11, 2009

Pelancaran Jentera Pemuda PAKATAN

Pelancaran Jentera
Pemuda Pakatan Rakyat
PRK N11 Permatang Pasir


1. Insyaallah , Pelancaran Jentera Pemuda Pakatan Rakyat akan disempurnakan di Permatang Pasir pada 16 hb Ogos 2009 pada 5 Petang .

2. Jentera ini akan dikerahkan semaksima mungkin untuk mempertahankan kemenangan N 11 Permatang Pasir dengan komitmen yang tidak berbelah bahagi dari Pemuda Pakatan Rakyat seluruh negara .

3. Semoga semua pemuda dari negeri - negeri telah siap jadual bertugas ke Permatang Pasir dan hadhir semua pada hari raptainya iaitu Majlis Pelancaran Jentera Pemuda Pakatan Rakyat . Majlis ini akan berlangsung pada 16 hb Ogos nanti tepat jam 5 petang .

4. Pemuda Pakatan Rakyat dari seluruh negara juga akan berkampung di Permatang Pasir sehingga esoknya untuk memberi sokongan kepada calon PAS mewakili Pakatan Rakyat N. 11 Permatang Pasir pada 17 hb.

5. Harapan saya agar seluruh anggota pemuda dapat memberikan komitmen yang terbaik sekaligus tenaga kita diberikan seikhlasnya untuk terus memberi kemenangan kepada Pakatan Rakyat Ok ! Pemuda , kita jumpa di Permatang Pasir 16 hb ini untuk terus mengerahkan tenaga , idea , wang ringgit demi sebuah perjuangan yang kita dokong . Saya bangga dengan kalian semua !

2 comments:

WARIS PAHANG said...

Kerah tenaga, Perah duit rakyat?

pria malaya said...

Allahukabar..

idup anak muda!!..insyaallah, sokongan padu utk program himpunan pemuda pakatan...

pada waris pahang..maaf kata, kami pemuda dari PAS tidak seperti pemuda dlm umno..

terus terang sy katakan, saya sendiri ikhlas akan turun bersama beribu2 golongan anak muda menyokong calon PAS pd PRK kali ini.

kami tidak mengharapkan balasan wang, upah dan duit poket seperti parti melayu lama itu..tidak ada upah, kerja tak jalan, tidak ada duit poket, majlis tiada sambutan..

bak kata Tun M, umno hari ini berbeza dgn umno dahulu, rasuah umno hari ini lebih teruk dari rasuah umno dahulu..jika dahulu umno ya ikhlas dan berjuang demi rakyat, tp hari ini umno sudah jauh bezanya...

sehingga ada pemimpin umno sendiri mengumpamakan umno hari ini tertegak hidup berdasarkan wang/upah dan sebagainya..

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive