HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Tuesday, January 11, 2011

Under Construction

Salam perjuangan buat semua sahabat - sahabat yang tekun dan setia melayari episode sebuah perjuangan. Sokongan dan perhatian sahabat amatlah membangga dan mengembirakankan saya. Justeru itu, saya insyaallah senantiasa berikhtiar untuk beri yang terbaik buat ummah ini dengan seluruh keupayaan yang saya miliki. Telah saya wakafkan diri ini untuk Islam Insyaallah.

Namun atas kesibukan dan kelemahan diri dalam banyak perkara, saya agak perlahan dalam menganjak pembaharuan pada laman episode sebuah perjuangan ini. Atas pertolongan dan kesediaan sahabat membantu amat saya sanjung dan hargai. Semoga Allah menjadikan amal kita sebagai amalan yang soleh dan diterima olehNya.

Insyaallah, laman atau teratak episode sebuah perjuangan akan kembali seperti sediakala dengan wajah barunya dalam tempoh seminggu lagi. Doakan kejayaannya dan selepas ini episode sebuah perjuangan boleh dilayari di : www.eperjuangan.com

1 comments:

bigGreD said...

Assalamualaikum.

Alhamdulillah perkembangan positif dalam blog ni. Semoga beroleh kekuatan untuk terus menyumbang untuk Islam dan negara.

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive