HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Friday, March 20, 2009

KDPP Tampin kembali ke Rahmatillah


Al Marhum Ustaz Khairul Azhar telah kembali ke Rahmatillah jam 11.30 malam kelmarin di hospital Seremban kerana diserang demam denggi . Beliau yang juga Ketua Penerangan DPPN9 merangkap Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Tampin meninggalkan seorang isteri dan dua orang anak yang masih kecil .

Jenazahnya telah disembahyangkan di Masjid Paroi Jaya Seremban sejurus selesai solat jumaat sebentar tadi . Turut hadhir ialah Yb Salahudin Ayub [ Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat ] , Yb. Taufeq [ Exco DPP Pusat merangkap Adun Paroi ] , Presiden Ikatan Lepasan Mahasiswa Mesir ( ILMAM ) sdr Azizul , Ustaz Mohd Asri Daud Pimpinan Pelajar yang baru pulang dari Mesir , Ustaz Mohd Farhan dan rakan - rakan azhari yang lain termasuklah anak muridnya disekitar Seremban .

Sdr Zulkifli Omar Pesuruh Jaya PAS Negeri Sembilan turut hadhir untuk memberi penghormatan terakhir buat al marhum yang banyak berjasa buat perjuangan Islam khasnya di Negeri Sembilan .

Dewan Pemuda PAS Pusat dan seluruh warganya mengucap takziah buat keluarga al marhum agar bersabar dan tabah menghadapi ujian ini dan semoga rohnya dicucuri rahmat dan digolongkan dalam golongan hamba - hambaNya yang soleh . Al Faatihah .

0 comments:

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive