HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Sunday, March 22, 2009

Jentera Pemuda PAKATAN dilancarkan



21 Mac 09' , saya telah diamanahkan oleh Yb. Salahudin Ayub selaku Ketua DPP Pusat bagi menggantikan beliau berucap sekaligus melancarkan jentera pemuda PAKATAN Rakyat bagi P.056 Parlimen Bukit Gantang .

Alhamdulillah , biarpun tidak sama hebatnya dengan pidato Yb. Ketua DPPP , saaya dapat menunaikan amanah tersebut semampu mungkin .

Harapan saya , jentera pemuda PAKATAN Rakyat akan bekerja segigihnya bagi mencipta hatrik dalam pilihanraya kecil yang diadakan bagi kali ketiga musim ini .

Biarpun sukar justeru PAKATAN terpaksa berhadapan dengan seluruh instrument Pemerintah tetapi berbekalkan disiplin yang tinggi dalam perjuangan suci ini , bertunjangkan pula semangat mendaulatkan yang haq dan menentang kebathilan yang diperjuangan oleh UMNO dan BN saya percaya PAKATAN mempunyai kelebihan dalam pertarungan ini .

Berucap sama dalam majlis pelancaran jentera pemuda PAKATAN ialah Yb. Anthony Loke Ketua Pemuda DAP dan Sdr Shamsul Iskandar Ketua Angkatan Muda Keadilan . Turut hadhir sdr. Sabky Yusuf Setiausaha DPPP , Yb. Zaki Ibrahim Bendahari DPPP , Sdr Adram Musa EXCO DPPP , Ust Riduan Mohd Noor Exco DPPP .

Pemuda PAKATAN suka menegaskan , jika UMNO dan BN sanggup melakukan apa sahaja bagi menghalang PAKATAN mencapai kemenangan dalam pilihanraya kecil ini , maka bagi kami pemuda juga sanggup menghadapi apa jua kemungkinan demi perjuangan suci ini .

Kebejadan UMNO dan BN terutama melalui tragedi rampasan kuasa di Perak pasti sahaja tidak boleh dimaafkan oleh Rakyat dan inilah masanya rakyat menghukum keangkuhan UMNO dan BN.

Jentera sewajar berupaya memobilisasi kesedaran dan kehendak rakyat dengan sebaik mungkin bermula dengan niat yang ikhlas dan taqwa yang tinggi kepada Allah swt .

0 comments:

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive