HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Tuesday, March 31, 2009

Makluman Kepada Semua Sahabat

Sebentar tadi sempat saya ambil kesempatan sekitar 2 jam untuk melayari blog dan laman web rakan - rakan seperjuangan .

Alhamdulillah , kini telah ramai sahabat menyertai dunia blog dan web site ini . Semoga media baru ini semakin hebat dan mampu menenggelamkan media pengampu .

Cuma saya perhatikan , ramai sahabat - sahabat belum up date alamat blog saya yang di linkkan dalam blog mereka masing - masing . Maka terteralah end note pada senarai blog yang dilinkkan itu " Episode Perjuangan - berpindah 4 week ago - "

Sedang saya up date blog ini hampir setiap hari jika tidak out station bagi menyumbang idea , serta membantu percambahan minda dan fikrah .

Saya harapkan agar sahabat semua dapat up date atau betulkan semula alamat blog saya . Kalau dulu http://ustaznasrudin-tantawi.blogspot.com maka kini saya telah berpindah ke :


4 comments:

Ust Halim Nasir said...

Salam. Boleh cut and paste gambar kita bertiga di tepi tasik lepas penamaan calun hari tu, ada dlm blog Ust Rahim. Ana ada di rumah nik, mlm tadi kempen ceramah di UPU Air Putih DUN K.Sepetang.

Anonymous said...

woi gemok!!!

mustaman-sandakan said...

ust..blog feqh sunnah & feqh haraki dah x update ka???

Nasrudin said...

insyaallah akan di up date . buat masa ni sibuk dgn pilihanraya

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive