HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Tuesday, April 7, 2009

UMNO telah nampak Jalan keluar


Perkembangan mutaakhir dari Bukit Gantang dan Bukit Selambau dengan rasminya PAKATAN Rakyat telah memenangi kedua - dua pilihanraya kecil tersebut dengan majoriti yang besar .

Bukit Gantang - PAS [ PAKATAN ] menang dengan majoriti 2,789 . Ir Nizar Jamaludin [ PAKATAN ] : 21,860 sementara Ismail Suffian [ BN ] : 19,071 dan Kamarul Ramizu [ BEBAS ] : 62

Terlebih dahulu saya mewakili Ketua dan seluruh EXCO DPP Pusat mengucapkan tahniah kepada Datuk Seri Ir Nizar Jamaludin , Seluruh saf pimpinan PAKATAN rakyat , jentera parti khasnya pemuda PAKATAN rakyat yang telah berjaya membawa pulang kemenangan berharga buat negara .

Jelas referendum Bukit Gantang mengatakan TIDAK kepada YAB Datuk Seri Najib dan UMNO - BN malah jalan keluar buat UMNO telah ditunjukkan oleh rakyat di Bukit Gantang dan saya percaya demikian juga di Bukit Selambau Insyaallah . Maka terpulanglah kepada UMNO , cuma nasihat saya agar segera bertindak wajar , jangan sampai dihalau oleh rakyat .

S.Manikumar . PKR - [ PAKATAN ] : 12,632 . menang di Bukit Selambau dengan majoriti 2403

0 comments:

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive