HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Thursday, October 15, 2009

Timbalan Al Mursyidul Am Telah Pulih

1. Sejurus selesai Mesyuarat Majlis Muafakat Pemuda Pakatan Rakyat di Ibu Pejabat DAP petang tadi , saya dan rakan - rakan [ Kamaruzaman - setiausaha DPPP , Adram - Bendahari DPPP , Suhaizan Kaiat - Ketua Penerangan dan Azizi - Pegawai Media DPPP ] bergegas ke IJN untuk menziarahi Timabalan al Mursyidul Aam PAS Ybhg Dato' Dr. Harun Din .

2. Beliau menjalani pembedahan kecil di bahagian dadanya dan kini telah pulih dan dijangka keluar dari IJN seawal pagi esok .

3. Beliau kelihatan ceria menyambut kehadhiran kami dan banyak bercerita pengalamannya menjalani detik - detik cemas menjalani pembedahan di IJN . Kaya dengan falsafah dan sifat kerendahan dirinya . Semoga Allah swt terus merahmati malah memberkati beliau sebagai seorang pemimpin yang cukup disegani oleh kawan dan lawan .

4. Beliau mengucapkan setinggi - tinggi terima kasih kepada semua ahli PAS dan semua yang menziarahi dan mendoakan beliau .

5. Insyaallah , beliau akan mengambil sedikit masa untuk berehat sebelum kembali menjalankan tugas sebagai seorang pejuang dan pendakwah yang pastinya di tunggu ramai kehadhiran dan penampilannya .

2 comments:

Anonymous said...

salam,
semoga Ybhg Dato' Dr. Harun Din cepat sembuh.

drp pemuda kuih lapis

NASIHAH SAKINAH said...

Semoga pejuang ini cepat boleh berjuang seperti sedia kala...
TAKBIR!!

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive