HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Monday, March 28, 2011

Album Sukan Sek Irsyad. vol 1

Rumah Kuning Juara Keseluruhan. Tahniah dan hiasan rumahnya juga tercantik. Class ! melawat Rumah Kuning macam masuk Istana Cleopatra .. wow ! Bravo , antum memang layak menang .

Patutlah Rumah Kuning menarik perhatian. Lihat sahaja 2 Puterinya yang setia menyambut tetamu. Siap Kipas Daun Keladi lagi tuuh !

Ini bukan Cowboy , tapi Muallimah yang gigih menjayakan Pesta Sukan Sek Ren Islam Al Irsyad Balok. Tahniah buat antum semua .



Hai, macam mana ni ? Rumah Hijau [Hunain] diapit oleh orang kuat Rumah Kuning. Atau Syaibani pakai ilmu apa ? ermm memang anta perwira Ban !



Begitulah aksi bakal pemenang pingat emas sukan olimpik negara pada satu masa kelak. Itu pun kalau temasya sukan terbesar itu mahu menerima pelarinya yang berseluar panjang. Berbanding pingat, tutup aurat tetap akan dipertahan. Tak dapat pingat dunia, insyaallah pingat diakhirat bakal diperolehi.

Semangat yang ditunjukkan oleh para penonton yang terdiri dari kalangan ibubapa. sanggup berpanas untuk memberi sokongan tidak berbelah bahagi kepada pasukan favourite masing masing.


Wow, memang bergaya dan larian yang baik, namun untuk menang mesti memiliki pasukan yang mantap. Perlu banyak latihan dan menguasai Teknikal dan Taktikal balapan untuk pergi lebih jauh.

Fuih ! ni body guard Pesta Sukan. jangan sapa - sapa buat kacau !

Steady Rumah merah. Walau tahun ini tidak berjaya mendapat tempat tiga terbaik, namun semangat kesukanan tetap dikobarkan selari dengan semangat ukhuwwah Islamiyyah.

Ni model apa ni? gembira sebab berada ditempat kedua. Tahniah Hunain

Ni, model import dari alumni al Irsyad. mempromosi Kempen jaga Kebersihan Gigi dan Senyum Pagi untuk keceriaan hidup anda !

Merenung jauh untuk atur strategi , nampaknya belum berhasil... so kena buat post mortem kenapa Hijau tidak mampu menjuarai Pesta Sukan tahun ini ?

Ya Allah, aku tahu pasukan aku lemah, namun berilah kekuatan kepada kami agar kami mampu bersaing dan memperolehi kemenangan. Paling tidak, kami selamat dan tiada sebarang kecederaan. Ameen Ya Rabbal A'lamin

Control macho ! walau kalah, hati tetap gembira, senyuman tetap terukir !

Setia memberi sokongan kepada pasukan untuk terus memberi saingan hebat kepada pasukan juara.

Apa yang berlaku nih ?

Sanggup berpanas.. penyokong fanatik !

Ada apa dik ! tengok tuh ! Pasukan kita menang laaa

Biarpun kita berbeza warna rumah sukan, namun hati kita satu warna... iaitu Ukhuwwah Islamiyyah. Kita kawan !

Kelab Penyokong setia memberi galakan kepada rakan sepasukan !

0 comments:

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive