HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Friday, February 10, 2012

PAS dituduh Sesat

PAS dituduh Sesat.

1. Dato' Ahmad Said Menteri Besar Terengganu telah membuat satu kesilapan besar apabila beliau bertindak menyambung lidah musuh - musuh Islam dan kuasa kuffar antarabangsa dengan melemparkan tuduhan kesat kepada PAS yang didakwa oleh beliau sebagai Parti Ajaran Sesat.

2. PAS sebagai sebuah Gerakan Islam di Malaysia kini mengalami nasib serupa dengan gerakan - gerakan Islam lain di seluruh dunia apabila dituduh dengan pelbagai tuduhan yang tidak masuk aqal seperti pengganas, komunis dan kini pembawa ajaran sesat.  Tidak hanya penjajah yang menuduh pejuang Islam dalam negara ini seperti Tuan Guru Hj Abdul Rahman Limbong sebagai pemberontak dan pengganas, kini Dato' Ahmad Said pula melangsungkan peranan penjajah untuk melabelkan pejuang dan jamaah yang memperjuangkan Islam dengan label yang jahat.

3. Umum mengetahui bahawa PAS adalah sebuah pergerakan Islam, didokong pula oleh  para alim ulama' yang menyambung warisan perjuangan untuk mendaulatkan Islam di bumi bertuah ini. Menuduh PAS sebagai Parti Ajaran Sesat adalah percubaan jahat yang dilakukan oleh Dato' Ahmad Said untuk menyamatarafkan PAS [ sebagai sebuah parti yang sah dan perlembagaannya meletakkan Islam sebagai dasar perjuangan ] dengan pergerakan sesat yang dibawa oleh Ayah Pin.

4. Perkataan Dato' Ahmad Said sungguh buruk dan hasratnya kelihatan sungguh busuk. Bankrap modal politik serta tandus isu membuatkan Dato' Ahmad Said bertindak jahat dan tidak waras. Beliau diberi masa selama 3 hari [ bermula hari ini ] untuk menarik balik semua tuduhan liar dan tidak berasas yang dilemparkan kepada kami khasnya rakyat Terengganu.

5. Kegagalan Dato' Ahmad Said untuk menarik balik dan memohon maaf kepada PAS secara rasminya dalam masa 3 hari ini, maka saya akan berbincang dengan pihak tertinggi parti untuk mengambil tindakkan tegas.

Abu Bakar Chik
AJK PAS Pusat

2 comments:

Hazmi Al-Wafi said...

Kalau PAS parti sesat,boleh saya tannya,"UMNO pula macam mana?".

Pernyataan yang sangat tidak berasas.

Mullah TTDI said...

Assalamualaikum Ustaz

Saya Menyokong tindakan Ustaz mengambil tindakan yang sewajarnya terhadap Datuk Ahmad Said. Saya mendoakan agar ALLAH melindungi dan memberkati perjuangan Ustaz.. Amin Ya Rabbul 'Alamien...

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive