HIDUP BIAR BERMARUAH. MATI BIAR SYAHID

Monday, October 19, 2009

Orang Muda Geng Kita



1. Dewan Pemuda PAS Pusat mengucapkan syabas kepada Dewan Pemuda PAS Perak kerana berjaya melancarkan " Orang Muda Geng Kita " [ klik disini ]

2. Saya secara peribadi sangat terharu atas usaha gigih Dewan Pemuda PAS Negeri Perak yang berjaya " bangkit kembali " untuk memacu perjuangan suci ini di bumi Perak . Syabas sekali lagi .

3. Saya mengharapkan langkah serupa , segera diambil oleh Dewan Pemuda PAS negeri - negeri yang belum melancarkan " Orang Muda Geng Kita " agar Dewan Pemuda PAS senantiasa segar dan dekat bersama anak - anak muda untuk sama - sama bergerak memacu perjuangan membina landskap baru politik tanahair .

4. Gerakan membentuk gelombang " Orang Muda Geng Kita " dengan satu logo yang sama ke seluruh negara adalah gelombang baru yang akan mewarnai pergerakkan pemuda PAS ke tengah - tengah masyarakat sekaligus bergandingan "sehayun tangan dan selangkah kaki " bergerak mara ke hadapan memenangi dan menjuarai apa jua isu anak muda yang boleh ditangani dan diperjuangkan .

5. Masa berbaki 2 bulan lebih sebelum memasuki 2010 adalah tempoh untuk seluruh pemuda PAS kembali menghayati dan melaksanakan objektif serta matlamat perjuangan ini dengan serius dan tidak lagi menoleh ke belakang sebaliknya merencana untuk memastikan bagaimana risalah dan mesej perjuangan boleh sampai ke setiap rumah dan mampu menembusi setiap hati nurani anak - anak muda . Selamat berjuang dari saya buat seluruh pemuda . Jom Bersama Pemuda .

1 comments:

Bob said...

Majulah sebuah perjuangan demi menghasilkan benih kejayaan.
ya! orang muda geng kita.
itulah harapan bangsa dan umat islam seluruh dunia.

Personal Info

"Seorang insan yang mahu berjuang menegakkan Islam dengan mengerahkan seluruh keupayaan diri. Perjuangan tidak akan berakhir hari ini sebagaimana ia tidak bermula hari ini."
Ustaz Nasrudin Hassan Tantawi


Parliament: Temerloh (P.88)
Location: Pusat Komuniti, No 8 Tingkat 1, Jalan Chengal Baru 2, Pusat Perniagaan Chengal,
28000 Temerloh, Pahang Darul Makmur.

Phone: 019 980 8181
Fax:
019 916 8182
Email: tantawy08@yahoo.com

Popular Posts

Recent Posts

    Esei Dakwah

    Esei Tarbiyah

    Total Pageviews

    Blog Archive